16 квітня 2021 | онлайн | безкоштовно
Організатор:
ДиВи Конф 2021
16 квітня, онлайн, безкоштовно
Хочеш отримати подарунок від партнера заходу EnglishDom?
Індивідуальне заняття з англійської онлайн з викладачем
Діджитал Відео Конф — практична онлайн-конференція для бізнесу про те, як збільшувати продажі та впізнаваність бренду за допомогою відеоконтенту у діджитал середовищі. Поговоримо про стратегію, продакшн, рекламні формати і платформи. Розберемо кейси компаній, та, звичайно, порахуємо, скільки то все коштує.
заДиВись хто буде
Власники бізнесу
CEO компаній та керівники відділів
Маркетологи та відео-мейкери
основні теми ДиВи Конф
Стратегія
Будь-який маркетинговий інструмент буде працювати, якщо у вас є повноцінна стратегія його використання. Не просто "зняти классне відео та опублікувати на Youtube". Стратегія — це розуміння хто ваша цільова аудиторія, який контент їй цікавий та в яких соціальних-мережах та площадках вона зосереджена. Якщо у вас є сумніви, щодо еффективності цього каналу маркетингу саме для вашого бізнесу, ми спеціально запросили спікерів з різних сфер, які поділяться власним досвідом.
Продакшн
Відео — продукт, який є найважливішою складовою всього відео-маркетингу. Переходячи до знімання відео, вам потрібно визначити, які відео з'язані з вашим продуктом/послугою будуть цікаві вашій цільовій аудиторії. Відео-огляди продукту, відгуки від клієнтів, відео "How to", фортам відео До/Після, повноцінний блог на Youtube, Instagram Stories. Ви дізнаєтеся, як комбінувати різні типи відео та виявляти, який з них найбільш цікавий вашим клієнтам.
Просування
Одна з важливих частин — просування відео-контенту. Часто бізнес нехтує цим, та вважає, что відео-маркетинг закінчується після публікації відео на Youtube. Й втрачає кошти. Ми розберемо кейси та поділимося працюючими стратегіями онлайн-просування відео. Ви дізнаєтеся на прикладах відомих компаній, як медійна реклама в інтернеті впливає на впізнаваність бренду та, звичайно, на ріст продажів.
заДиВись на спікерів 2021
Степан Слюсарев
Керівник напрямку Global Business Solutions у Східній Европі
Олексій Міллер
Head of SMM
Олег Сухомлін
Agency Development Manager
Андрій Павлов
Digital Producer
Людмила Квятковська
Digital Lead
Олег Любарець
CMO
Ігор Фінашкін
Founder & Creative Director
Вікторія Шевчук
Digital Media Lead
Олексій Омельянович
Executive Producer
Купити записи доповідей ДиВи Конф 2021

Онлайн-конференція завершилася 16 квітня 2021, якщо ви її пропустили або хочете переглянути — можете придбати запис доповідей спікерів (окрім TikTok), який коштує 300 грн.

Програма 2021

10:00 — 10:10
10:00 — 10:10
Відкриття конференції
Юрій Грузинський, Head of Enterprise Depatrment, NETPEAK
10:10 — 10:50
10:10 — 10:50

Як створювати ефективний відеоконтент для соцмереж на прикладі MEGOGO

Олексій Міллер, Head of SMM, MEGOGO
*спікер доповідає російською мовою 
10:50 — 11:30
10:50 — 11:30

Знімайте TikTok'и, а не рекламу: як на платформі взаємодіють бренди та користувачі

Степан Слюсарев, керівник напрямку Global Business Solutions у Східній Европі, TIKTOK
*спікер доповідає російською мовою 
11:30 — 12:10
11:30 — 12:10
Ніяких правил! 100500 варіантів створення крутого відеоролика
Ігор Фінашкін, Founder & Creative Director, I AM IDEA
*спікер доповідає російською мовою 
12:10 — 12:30
12:10 — 12:30
Перерва на 20 хвилин
12:30 — 13:10
12:30 — 13:10
Можливості YouTube у нових реаліях: глобальні тренди від команди Google
Олег Сухомлін, Agency Development Manager, GOOGLE
*спікер доповідає російською мовою 
13:10 — 13:50
13:10 — 13:50
YouTube в Україні. Чому в нього працює, а в тебе ні?
Олексій Омельянович, Executive Producer, AIR BRANDS

*спікер доповідає російською мовою 
13:50 — 14:30
13:50 — 14:30

Ком'юніті навколо відеореклами — кейс Фокстрот

Вікторія Шевчук, Digital Media Lead, ФОКСТРОТ
*спікер доповідає російською мовою 
14:30 — 14:50
14:30 — 14:50
Перерва ще на 20 хвилин
14:50 — 15:30
14:50 — 15:30
Час додати слайд із назвою «бренд-контент» у паверпойнт вашої стратегії
Людмила Квятковська, Digital Lead, MCCANN KYIV
*спікер доповідає українською мовою 
15:30 — 16:10
15:30 — 16:10

Діджитал-брендинг та новий підхід до розробки айдентики для цифрових продуктів

Андрій Павлов, Digital Producer, BANDA AGENCY
*спікер доповідає російською мовою 
16:10 — 16:50 
16:10 — 16:50 

Як Rocket заміряє результати відеокампаній на ТБ та в діджіталі? Спойлер: нам не потрібні покази й TRP

Олег Любарець, CMO, ROCKET

*спікер доповідає російською мовою 
16:50 — 17:00 
16:50 — 17:00 
Завершення заходу
Офіційні спонсори
Партнери
Анна Знамеровська
Інформаційне партнерство та організаційні питання
Public Relations Director

© All Rights Reserved