25 березня 2022 | онлайн | безкоштовно
Організатор
Онлайн-конференція
з відеомаркетингу
для бізнесу

Html code will be here

ДиВи Конф 2022
25 березня, онлайн, безкоштовно
Діджитал Відео Конф — практична онлайн-конференція для бізнесу про те, як збільшувати продажі та впізнаваність бренду за допомогою відеоконтенту у діджитал середовищі. Поговоримо про стратегію, продакшн, рекламні формати і платформи. Розберемо кейси компаній, та, звичайно, порахуємо, скільки то все коштує.
Діджитал Відео Конф — практична онлайн-конференція для бізнесу про те, як збільшувати продажі та впізнаваність бренду за допомогою відеоконтенту у діджитал середовищі. Поговоримо про стратегію, продакшн, рекламні формати і платформи. Розберемо кейси компаній, та, звичайно, порахуємо, скільки то все коштує.
заДиВись хто буде
Власники бізнесу
CEO компаній та керівники відділів
Маркетологи та відео-мейкери
заДиВись хто буде
Власники бізнесу
CEO компаній та керівники
відділів
Маркетологи та відео-мейкери
основні теми ДиВи Конф

Стратегія
Будь-який маркетинговий інструмент буде працювати, якщо у вас є повноцінна стратегія його використання. Не просто "зняти классне відео та опублікувати на Youtube". Стратегія — це розуміння хто ваша цільова аудиторія, який контент їй цікавий та в яких соціальних-мережах та площадках вона зосереджена. Якщо у вас є сумніви, щодо еффективності цього каналу маркетингу саме для вашого бізнесу, ми спеціально запросили спікерів з різних сфер, які поділяться власним досвідом.
Продакшн
Відео — продукт, який є найважливішою складовою всього відео-маркетингу. Переходячи до знімання відео, вам потрібно визначити, які відео з'язані з вашим продуктом/послугою будуть цікаві вашій цільовій аудиторії. Відео-огляди продукту, відгуки від клієнтів, відео "How to", фортам відео До/Після, повноцінний блог на Youtube, Instagram Stories. Ви дізнаєтеся, як комбінувати різні типи відео та виявляти, який з них найбільш цікавий вашим клієнтам.
Просування
Одна з важливих частин — просування відео-контенту. Часто бізнес нехтує цим, та вважає, что відео-маркетинг закінчується після публікації відео на Youtube. Й втрачає кошти. Ми розберемо кейси та поділимося працюючими стратегіями онлайн-просування відео. Ви дізнаєтеся на прикладах відомих компаній, як медійна реклама в інтернеті впливає на впізнаваність бренду та, звичайно, на ріст продажів.
основні теми ДиВи Конф

Стратегія
Будь-який маркетинговий інструмент буде працювати, якщо у вас є повноцінна стратегія його використання. Не просто "зняти классне відео та опублікувати на Youtube". Стратегія — це розуміння хто ваша цільова аудиторія, який контент їй цікавий та в яких соціальних-мережах та площадках вона зосереджена. Якщо у вас є сумніви, щодо еффективності цього каналу маркетингу саме для вашого бізнесу, ми спеціально запросили спікерів з різних сфер, які поділяться власним досвідом.
Продакшн
Відео — продукт, який є найважливішою складовою всього відео-маркетингу. Переходячи до знімання відео, вам потрібно визначити, які відео з'язані з вашим продуктом/послугою будуть цікаві вашій цільовій аудиторії. Відео-огляди продукту, відгуки від клієнтів, відео "How to", фортам відео До/Після, повноцінний блог на Youtube, Instagram Stories. Ви дізнаєтеся, як комбінувати різні типи відео та виявляти, який з них найбільш цікавий вашим клієнтам.
Просування
Одна з важливих частин — просування відео-контенту. Часто бізнес нехтує цим, та вважає, что відео-маркетинг закінчується після публікації відео на Youtube. Й втрачає кошти. Ми розберемо кейси та поділимося працюючими стратегіями онлайн-просування відео. Ви дізнаєтеся на прикладах відомих компаній, як медійна реклама в інтернеті впливає на впізнаваність бренду та, звичайно, на ріст продажів.
заДиВись на спікерів 2022
Антон Міроненко
Digital Marketing Expert
Ілля Стрижак
PPC Specialist at Enterprise Department
Марія Назаренко
Директорка з маркетингу та e-commerce
Ярослав Чепурняк
Head of Brand Content & Creative
Юлія Далібук
Керівник комунікаційного напрямку
Партнери
Анна Знамеровська
Інформаційне партнерство та організаційні питання
Public Relations Director

© All Rights Reserved